کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی tak
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

tak

k
بازدید : 31
سه شنبه 10 اسفند 1400 زمان : 8:32

بیوگرافی میثم شکری ساز کارآفرین جوان

دکتر میثم شکری ساز در سال 1365 در اصفهان به دنیا آمد. وی دارای دکترای کارآفرینی است و عمده فعالیت هایش در همین زمینه یعنی کارآفرینی و مدیریت است.

از مهمترین موفقیت هایی که دکتر شکری ساز به دست آورده است می توانم به تندیس کارآفرین برتر 2 بار اشاره کنم. وی با این جوان کارآفرین و برخی از فعالیت های او آشنا شد:

سوابق تحصیلی میثم شکری ساز

دکتر شکری سازداری دارای مدرک لیسانس مهندسی صنایع، MBA از دانشگاه آشتن بایس آلمان و دانشگاه امیرکبیر تهران و دکترای کارآفرینی است.

اطلاعات کامل میثم شکری ساز را در https://www.beytoote.com/news/economy-news/biography1-meisam-shekarisaz.html بخوانید.

شاید دلیل موفقیت دکتر شکری ساز در عرصه کارآفرینی در حوزه مدیریت و کارآفرینی و جوانی آنها باشد. آشنایی با مشکلات و دغدغه های مردم و داشتن دانش و مهارت های مورد نیاز او را در عرصه کارآفرینی پیشرو ساخته است.

انتخاب به عنوان مدیر برتر اطلاعات کشور در سال 1396 و دریافت فناوری اطلاعات مرتبط با حقوق مصرف کننده به مدت 3 سال متوالی از دیگر موارد دکتر شکری ساز می باشد.

دکتر شکری ساز همچنین در مراکز آموزشی و سمینارهای مختلف تدریس می کند. موضوعاتی مانند مدیریت، بازاریابی، مشاوره کسب و کار، کارآفرینی، مدیریت اسناد و ... از مهمترین آموزش های ارائه شده در کلاس های میثم شکری ساز می باشد.

دغدغه های اجتماعی میثم شکری ساز

یکی از موضوعاتی که دکتر شکری ساز بارها درباره آن صحبت کرده و نگران آن است، وضعیت اقتصادی و بیکاری جوانان است. وی از وضعیت جوانان در جامعه امروزی آگاهی کامل دارد و برای بهبود وضعیت این قشر گام های بلندی برداشته شده است.

دکتر شکری ساز در حال حاضر مدیرعامل یک شرکت بزرگ در ایران است و تا به امروز برای بیش از 500 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم کار کرده است.

این مدیر جوان در واقع مظهر کارآفرینی بوده و با اجرای آن در جامعه و بازار کار باعث کارآفرینی و اشتغال زایی شده است.

دکتر شکری ساز دارای روحیه و تحصیلات عالی بوده و همواره بر لزوم آموزش و انتقال اطلاعات و تجربیات تاکید دارند. برنامه ریزی و هدف گذاری از دیگر ویژگی هایی است که این مدیر جوان به آن اهمیت می دهد.

همه ما می دانیم که برنامه ریزی یکی از مهمترین کارهای انجام شده است. کارگاه هدف یکی از مهمترین کارگاه های آموزشی میثم شکری ساز است که در آن جدیدترین و کاربردی ترین روش های برنامه ریزی و هدف گذاری آموزش داده می شود.

جوانانی که می خواهند در زمینه های مدیریتی، کارآفرینی، بازاریابی، بازرگانی و آموزشی فعالیت کنند، می توانند میثم شکری ساز را به عنوان الگوی آموزشی انتخاب کنند. دوره های میثم شکری ساز با موضوعات مختلفی در حال برگزاری است که این دوره ها طرفداران خاص خود را دارد.

کلاس های هدف گذاری، برنامه ریزی، موفقیت، فروش و انتخاب تنها گوشه ای از کلاس های آموزشی دکتر شکری ساز می باشد.

دکتر میثم شکری ساز آموزش را یکی از محرک های قوی رشد و توسعه می داند و بسیاری از فعالیت های خود را در این راستا سامان داده است. دوره های آموزشی در این راستا با هدف انتقال آخرین آموزش ها و تجربیات به جوانان برگزار می شود.

کلاس هایی که در آن آخرین تجربیات دکتر شکری ساز همراه با جدیدترین آموزش ها به شرکت ها منتقل می شود.

این مدیر موفق یکی از تعدادی از جوانانی است که با تکیه بر مهارت ها و توانایی های خود و با تمرکز بر تحصیل به مجموعه های متعددی از جمله کارآفرینی و مدیریت رسیده است.

این مدیر جوان بدون پشتوانه مالی و سازمانی و با جست و جو و تلاش برای دستاوردهای بسیاری از آنها، دست خالی وارد این عرصه شد. موضوعی که خیلی ها فکر می کنند امکان پذیر نیست و برای رسیدن به هدف باید از توان مالی بالایی برخوردار باشد.

k
بازدید : 27
دوشنبه 17 آبان 1400 زمان : 9:33

چرا برنامه نویسی یاد بگیریم؟

می باشد، برنامه نویسی یکی از برترین راه های کسب درامد می باشد، در ادامه به سوالات مهمی در خصوص برنامه نویسی پاسخ خواهیم داد، از اینرو برنامه نویسی یکی از مهمترین مسائل جهت یادگری در این زمان، لذا پیشنهاد میکنم این مطلب را به دقت مطالعه فرمایید.

  • برنامه نویسی چیست؟
  • درامد حاصل از برنامه نویسی چقدر است؟
  • آیا یادگیری برنامه نویسی راحت هست؟
  • چطور برنامه نویسی یاد بگیریم؟
  • بهترین زبان برنامه نویسی چیست؟

حال پیشنهاد میکنم جهت مطالعه دقیق تر و بررسی کامل در خصوص تمامی زوایای برنامه نویسی اینجا کلیک کنید تا نظر کارشناسان سایت حامی ورکس را (Hamiworks.com) را در این خصوص بدانید.

k
بازدید : 87
يکشنبه 1 فروردين 1400 زمان : 9:08

انواع سقف های وافلی

سقف وافل یک طرفه

سقف وافل دو طرفه

این نوع سقف بیشتر در دهانه های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد و قالب های مورد استفاده در این نوع سقف قالب های مستطیلی هستند که به صورت یک دال یک طرفه عمل می کنند. از آنجا که در این روش میلگرد فقط در یک جهت نصب می شود ، می تواند باعث کاهش مصرف میلگرد در مقایسه با سقوط هر دو طرف و مقرون به صرفه بودن آن شود.

سقف وافل دو طرفه

از این نوع سقوط در ساختمانهایی با دهانه باز یا طولانی استفاده می شود. قالبهای مورد استفاده در این روش قالبهای مربعی شکل هستند که مانند دالهای دو طرفه عمل می کنند. میلگردها در دو جهت بسته بندی شده اند. اگرچه در این روش باعث افزایش مصرف میلگردها می شود و قیمت آنها در مقایسه با سقف وفل یکبار دیگر ادامه می یابد ، اما در نهایت مقاومت ، مقاومت و ایمنی نسبت به سقف وافل در یک طرف. است.

سقف وافل کاربردی

با توجه به احتمال افزایش مقاومت ، دوام و سرعت اجرای آن در ساختمانهای فلزی و بتونی در ارتفاعات بالا و شکلهای منظم و نامنظم تا دهانه بیش از 12 متر ، سقف وافل قابل اجراست. اگر دلیل استفاده کمتر از فضا کاهش بتن و آرماتور ، مصرف ، صرفه جویی در هزینه بیشتر است ، این نوع ریزش برای روش های دیگر مناسب است.

استفاده از سرعت بالای سیستم وافل در پروژه های ساختمانی می تواند گام مهمی در برنامه زمانی پروژه باشد که اکثر ذینفعان صنعت ساخت و ساز نسبت به آن واقع بین هستند.

استفاده از ساختمانهای بزرگ و بلند از سقف وافل استفاده می شود ، به عنوان مثال می توان سالن ، فرودگاه ، پارکینگ ، مجتمع و ... نام برد.

قرارگیری ستون های پارکینگ از دیگر کاربردهای این نوع سقوط است.

علت:

شکل ظاهری آن باید به دلیل سبکی ستون های آن با حجم زیاد باشد و این باعث فضای بیشتری می شود و در این نوع سقوط باعث اجرای سقف کاذب و نازک کاری های غیرضروری می شود.

در ایران ، یکی از مثالهای معروف این است که سقف وافل کتابخانه ملی ایران در صورت اجرای تولیدکنندگان به دلیل مقاومت زیاد وافل در برابر لرزش و خمش و مقاومت بیش از حد و همچنین زیبایی خاصی که اجرا می شود ، اجرا می شود. انتخاب شده است. .

k
بازدید : 63
يکشنبه 1 فروردين 1400 زمان : 4:55

کنترل کولر گازی کنترل کده

مارک های بسیاری از کنترل کولر گازی وجود دارد که هر کدام از آنها چندین مدل مختلف دارند. به همین دلیل ، تنوع بالایی در کنترل از راه دور کولر وجود دارد. اما خوشبختانه عملکرد آنها یکسان است و دکمه های ریموت اکثر مارک ها تقریباً یکسان هستند. به عنوان مثال ، کولرهای گازی General، General، Samsung، Grey و ر از نظر عملکرد از نظر عملکرد مشابه هستند. فقط تفاوت های جزئی در نام ، نماد یا وجود یا عدم وجود یک یا دو دکمه باعث اختلاف می شود.

بنابراین ، در این مقاله ، ما یکی از رایج ترین ریموت های کولر را توصیف می کنیم و تصاویر مربوط به ریموت چندین مارک دیگر را برای مقایسه قرار داده ایم. البته با یادگیری نحوه کار این ریموت و دکمه هایی که در ادامه آموزش خواهیم داد ، می توانید کار با هر مدل کنترل از راه دور کولر را یاد بگیرید. بنابراین اگر به دنبال راهنمای کنترل از راه دور General Labhandi ، Gary ، General ، Samsung Split ، West Point ، Panasonic ، Hisense ، TCL ، Fuji ، Media و غیره هستید ، به مقاله مناسب رسیده اید.

راهنمای کنترل از راه دور کولر گازی اینورتر LG را در مقاله اختصاصی کاراباما دنبال کنید.

راهنمای کنترل از راه دور کولر گازی Gree

کنترل از راه دور کولر گازی

راهنمای کنترل از راه دور کولر گازی عمومی

کنترل از راه دور کولر گازی عمومی

راهنمای کنترل از راه دور کولر گازی کریر

کنترل از راه دور کولر حامل

راهنمای کنترل از راه دور سامانه تقسیم سامسونگ

سامسونگ سامسونگ کنترل از راه دور

کنترل از راه دور کولر گازی

عملکرد دکمه های کنترل از راه دور تهویه هوا

با فشار دادن این دکمه ، کولر را در حالت و تنظیماتی که دفعه قبل خاموش کرده اید روشن می کنید.

این دکمه احتمالاً کنترل از راه دور کولر گازی است که دارای 4 حالت است و شما می توانید با هر بار فشار دادن حالت تهویه مطبوع و علامت یا تصویر هر یک از این 4 حالت را بسته به کولر گازی تغییر دهید ، یا روی کنترل از راه دور کولر گازی یا روی صفحه پانل داخلی نمایش داده می شود.

کنترل از راه دور کولر گازی

پنکه: با فعال سازی این گزینه ، کولر گازی را در حالت فن قرار می دهید. در این حالت موتور کندانسور یا کولر خاموش است و فن داخلی کار می کند و مانند فن عمل می کند. بیشتر به فصل بهار اختصاص دارد که شما به سرما و گرما احتیاج ندارید و نیاز به حرکت هوا دارید.

Cool: این گزینه که به شکل دانه برف است مخصوص فصل تابستان است و با فعال سازی آن می توانید از خنک شدن کولر لذت ببرید.

اگر هوای کولر در حالت خنک خنک نیست ، به مقاله "باد تقسیم سرد نیست" مراجعه کنید.

گرما: این گزینه که معمولاً به شکل خورشید است ، مخصوص زمستان است و گرما تولید می کند

اگر در مورد این نحوه عملکرد کولر گازی س questioالی دارید ، به آموزش کاراباما در مورد "گرمایش کولر گازی" مراجعه کنید.همچنین ، اگر می خواهید شیر برقی کولر گازی خود را با استفاده از کنترل از راه دور آزمایش کنید ، مقاله "علت خرابی ، نحوه عملکرد آن و آزمایش شیر برقی کولر گازی" را بخوانید.

خودکار: این گزینه کولر گازی شما را در حالت اتوماتیک قرار می دهد و با تنظیم دمای کولر گازی ، همیشه دمای کولر گازی را روی دمای مورد نظر خود تنظیم می کند. این گزینه برای زمانی استفاده می شود که مدت زمان طولانی در جایی نباشید و کولر بتواند درجه حرارت را در آنجا تنظیم کند ، چه در سرما و چه در گرما. در این حالت کولر گازی با توجه به دمای تنظیم شده و دمای اتاق حالت سرما یا گرما را انتخاب می کند.

توصیه می شود در هر شرایطی از این گزینه استفاده نکنید ، ممکن است در مورد استفاده صحیح از این گزینه در اتاق سرور توضیح داده شود.

خشک: این گزینه تهویه هوا را در حالت خشک یا رطوبت گیر قرار می دهد. یعنی با فعال سازی این حالت ، کولر گازی میزان رطوبت هوا را بسیار بیشتر از حد نرمال از محیط دریافت می کند.

این گزینه بیشتر برای مناطق معتدل و مرطوب یا مناطقی که دارای آب و هوای سرد هستند ، مانند جنوب کشور مناسب تر است.

توجه: در حالت خشک ، فن داخلی کولر با کمترین سرعت به کار خود ادامه می دهد و شما قادر به تنظیم سرعت فن نخواهید بود. در حالت فن امکان تنظیم دمای سردتر وجود ندارد.

به دلیل تولید انبوه کنترل از راه دور کولر گازی ، ممکن است برخی از حالت ها یا دکمه ها در کنترل از راه دور شما کار نکنند یا شما نتوانید آن ویژگی را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، حالت Heat فقط در یک کولر گازی دو فصل کار می کند که توانایی تولید گرما را نیز دارد. بنابراین ، ممکن است کار خاصی در تهویه مطبوع تک کاره شما انجام ندهد ، حتی اگر روی ریموت باشد.

برای افزایش یا کاهش دمای هوا معمولاً توصیه می شود دما را روی 22 درجه تا 25 درجه تنظیم کنید. زیرا این دمای تعادل بدن انسان است و در این دما بدن شما نه عرق می کند و نه سرد می شود. در مورد بهترین دما برای تهویه مطبوع در سرما و گرما در شرایط قبلی بیشتر بخوانید

تعداد صفحات : 2

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سي ار ام چيست؟
  • رهپویان مهاجر
  • چيتا وي پي ان
  • چيتا وي پي ان
  • آموزش رايگان سئو سايت
  • موسسه حقوقی
  • حفاظ شاخ گوزني
  • آموزش آشپزي
  • ايفون اقساط
  • قیمت Ùˆ تعرفه ارسال پیامک
  • دانلود فيلم
  • بست خبر
  • @smin_slehi
  • سایبان برقی
  • آموزش پروژه محور کاتلين
  • سایبان برقی منصف
  • Chocolate Milkshake
  • مزيت تعمير پرينتر در محل
  • سئو کار حرفه اي
  • دکتر سيد حامد قدسي خورسند جراح چاقي
  • دوره هاي آموزش برنامه نويسي براي شروع
  • دانلود کتاب Top Notch
  • يو پي اس
  • خرید سی Ù¾ÛŒ
  • خريد استون
  • خريد استون
  • دکتر وليزاده هيپنوتيزم
  • طراحي ويلا
  • خبرگذاري آراد
  • شرکت اتيه انرژي تلاش
  • بام ساز مجري سقف شيرواني
  • فروشگاه اينترنتي بانيليون
  • گات ترکي
  • باغ ايراني
  • تهران گاردن
  • https://www.miofun.ir/
  • صنعت گستر سامان
  • لنت لاين
  • فروشگاه اينترنتي شهر تلويزيون
  • سيلک فکتوري
  • بيسکوتي Ú©ÙŠÚ©
  • فروشگاه اينترنتي خانم Ú¯Ù„
  • سئو سایت اصفهان
  • فیلم خارجی 2022
  • دوربین مدار بسته تحت شبکه
  • لیست قیمت دوربین هایک ویژن
  • لیست قیمت دوربین هایک ویژن
  • طراحي سايت
  • خودروبر امید
  • باغ استور
  • خرید رپورتاژ دانشگاهی
  • محصولات نانوسان
  • آموزش زبان انگلیسی کودکان
  • آموزش زبان انگلیسی کودکان
  • تونومیک
  • stories for kids free
  • moonzia
  • نقاشی کودکانه زیبا
  • شرایط کار در قبرس شمالی
  • خرید آنتی ویروس
  • تحصیل در قبرس شمالی
  • تحصیل در قبرس شمالی
  • کفش بلور
  • راهنمای خرید کفش کوهنوردی
  • telegram smm panel
  • little Mermaid story for kids
  • خرید اکانت v2ray
  • پیستوله بادی
  • خرید اشتراک v2rayng
  • telegram panel
  • خرید زیر مانیتوری All in One
  • عبری
  • پشتیبانی سایت مه ویژن
  • controlmgt.ir
  • کسب درامد از تلگرام
  • کسب درامد از تلگرام
  • تبلیغات پاپ آپ
  • آیین نامه راهنمایی Ùˆ رانندگی
  • سایت رایگان
  • نمونه سوالات آیین نامه
  • ایران سی ان
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 48
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 145
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 3181
  • کدهای اختصاصی